O firmie:

ZWC „Miś” Sp. z o.o. z siedzibą w Obornikach Śląskichp produkuje i dystrybuuje szeroką gamę herbatników, wafli suchych, wafli kruchych połączonych delikatnym kremem, puszystych pianek, pysznego mleczka w czekoladzie oraz innych wyrobów cukierniczych i ciastkarskich. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wypracowaliśmy unikalne receptury, nadające naszym wyrobom niepowtarzalny smak. Marka ,,Miś” znana jest z ponad 50-cio letniej tradycji – w połączeniu z zastosowaniem najwyższej jakości surowców to nasz przepis na słodki sukces.

Nasza Historia:

Historia Zakładów Wyrobów Cukierniczych ZWC ,,Miś” sięga 1956 roku, kiedy to w skromnej Wytwórni zlokalizowanej we Wrocławiu załoga licząca 30 osób rozpoczęła produkcję kruchych delikatnych listków waflowych, płatków dietetycznych tzw. macy i przepysznych lizaków. Zakład od samego początku cieszył się dobrą renomą. W kolejnych latach uruchomiona została produkcja słodkich różnorodności z nutką fantazji: draży, owocowych galaretek, pastylek, herbatników.

Przełomowym okresem w historii firmy są lata 70-te związane z rozbudową infrastruktury i przejęciem dwóch zakładów produkcyjnych. W Zakładzie w Sobótce uruchomiono produkcję najlepszego puszystego pysznego mleczka oblewanego chrupiącą czekoladą o niezwykłych walorach smakowych zgodnie z tradycyjną recepturą opartą głównie na produkcji ręcznej. W Zakładzie w Jelczu-Laskowicach wprowadzono do produkcji szeroki asortyment herbatników i innych ciastek kruchych o różnych kształtach oblewanych czekoladą, idealnych do popołudniowej kawy czy herbaty w gronie najbliższych, których produkcja trwa po dzień dzisiejszy.

W 2008 roku firma ZWC ,,MIŚ” została przejęta przez firmę Delic-Pol S.A., nastąpiło usprawnienie zachodzących procesów, wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, a także połączenie tradycji z nowoczesnością.

Od stycznia 2013 roku właścicielem ZWC „Miś” jest firma Horizon Equity inwestująca w małe i średnie przedsiębiorstwa działające w Polsce. Nowy właściciel planuje rozwój firmy poprzez rozwój oferty produktowej i rozszerzenie sieci sprzedaży zarówno w Polsce jak i zagranicą.